Corporate identity

Vormgeving is niet de oplossing, maar een cruciaal onderdeel van succes.

Een sterk ontwerp is de vertaling van jouw merk. Het bepaalt voor een groot deel de eerste indruk van de ontvanger.

De vormgeving bepaalt voor een groot deel hoe mensen je merk beleven. Een huisstijl bepaalt voor een belangrijk deel de indentiteit van een bedrijf of organisatie. En de betrouwbaarheid van een bedrijf begint met een professioneel ontworpen logo, gevolgd door het briefpapier, visitekaartje en envelop.

Vastleggen huisstijl

Een nieuwe huisstijl creëren is één, maar de huisstijl goed toe blijven passen is een ander verhaal. De grafische, technische en tekstuele aspecten van je huisstijl leggen we vervolgens vast in een zogenoemde ‘style guide’. Dit is te gebruiken als uitgangspunt voor verschillende andere grafische uitingen die je wilt gebruiken in je marketingstrategie, zoals folders, brochures, advertenties of specifieke acties. Zo creëer je als bedrijf consistentie in je communicatie.

Grafische Vormgeving

Om de juiste indruk en een professioneel imago op te bouwen versterkt grafische vormgeving jouw bedrijf. Een bedrijf met een goede uitstraling komt professioneel en ervaren over, waardoor men onbewust beïnvloed wordt en eerder voor jou zal kiezen in plaats van de concurrenten.

Fotografie

Wat is een website of brochure zonder mooi foto’s van je producten? Beeld en tekst zijn twee zijdes van dezelfde medaille. Aansprekende foto’s geven de bezoeker van jou website net dat laatste duwtje om concrete actie te ondernemen.

Samenwerken?

Wij geloven waar we voor staan, werken graag samen met inspirerende bedrijven en personen die dat ook doen. Hierover vertellen we graag meer. Neem contact op voor de mogelijkheden.